Daisypath Wedding tickers
0

tema cupcake

hari ni sebenarnya, saya plan nak berangan kat balakong atau nilai 3
tapi bila dah petang-petang tu, malas betul nak bergerak

sekonyong-konyong, tibalah pula panggilan telefon dari aunties and grandma
mereka rupanya dekat gulati kajang
pastu mereka suruh berangan-rangan bersama mereka
memang tak lah berangan saja-saja... kan?

saya cakap dengan diorang, tema kaler tunang is pastel blue & green 
tapi sebab diorang dah banyak beli colour pink
so akhirnya jadik pastel green & pink
tak macam cupcake ke?










anyway,
saya sebenarnya dah beli baju tunang... yeay!
setelah dihasut dan diyakinkan oleh para aunties dan grandma
maka saya pun terhasut lah juga dan membeli sepasang baju tunang untuk saya dan Incik Boifren

mula-mula tu aunties and grandma cadangkan beli lace and printed lining
tapi sebab package yang dijual tu tak menepati design baju yang dikehendaki
kalau nak ikut design tu jugak, kena beli lace yang RM450++ semeter (waaaargh... makan timun la camni)
maka akhirnya saya belilah beaded chiffon

tapi ni rahsia, jangan bagitau my aunties tau
sebenarnya saya memang tak bercadang nak pakai lace pun time tunang
macam over je pakai lace
memang dari awal pun dah aim nak pakai chiffon
sebaik cadangan diterima pakai
muahahahha

apapun... hari ni saya jadi sangat terer pilih kain
padahal sebelum ni, mak saya kata mata saya 'kero'
tu maksudnya, mata tak leh harap
mungkin bila nak kahwin ni, tiba-tiba jadik terer dengan semulajadi
oklah tu kan
nanti kalau ada anak, takdelah anak saya punya baju sumer buruk
hee

0 comments:

Post a Comment

Back to Top