Daisypath Wedding tickers
0

proposing, part 1

ini gambar Incik Boifren tengah menyarung kasut. saya saja-saja ambil gambar kasut Incik Boifren sebab:

i. kasut dia lawa (sebab saya yang tolong pilih... saya, saya!)   
ii. konon-konon simbolik la sebagai langkah pertama untuk membina Pondok. teehee

dia tengah menyarungkan kembali kasut selepas berjumpa dengan Abah. masa ni, dua-dua kitorang dah boleh menarik nafas lega dan tersenyum-senyum kambing sebab Abah yang dijangka akan membebel panjang dan menaikkan suara rupanya macam cool je. padahal, dua tiga hari sebelum tu, masa saya cakap Incik Boifren dah nak 'datang', memang dia terus membebel panjang dan menaikkan suara pun. huhu. Umi cakap, sabar. itu 'separation anxiety' syndrome. kot. maklumlah, anak perempuan pertama.

walaubagaimanapun, kami berjaya! memulakan langkah pertama.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top